Turno-kolesarski odsek

182

Gre za najmlajši odsek PD Šoštanj, ki je bil ustanovljen v letu 2018. Načelnik odseka je Primož Grudnik. Popularnost turnega kolesarstva je v porastu, česar se dobro zavedamo tudi v našem društvu, zato imamo v letnem planu vsaj štiri turno kolesarske izlete po celi Sloveniji. Vljudno vabljeni, da se nam pridružite.

NOVICE:

Za ocenjevanje zahtevnosti vzponov in spustov uporabljamo splošno uveljavljene ocene, kot jih je v Strmih kolesnicah opisal Marko Paternu.

Zahtevnost vzponov

V1 nezahtevni vzponi po zelo položnih cestah
V2 manj zahtevni vzponi po položnih cestah in kolovozih; naklon manj kot 5%
V3 srednje zahtevni vzponi po srednje strmih cestah in kolovozih; naklon od 5% do 10%
V4 srednje zahtevni vzponi po strmih cestah, kolovozih in pešpoteh; naklon od 10% do 15%
V5 zelo zahtevni vzponi po strmih makadamskih cestah, redkeje asfaltnih, po kolovozih, pešpoteh in stezah; naklon od 15% do 20%, kratka mesta lahko do 25%
V6 izjemno zahtevni vzponi po izjemno strmih kolovozih, redko makadamskih cestah, po pešpoteh, stezah in vlakah; naklon večji od 20%, kratka mesta lahko do 35%
V7 skrajno zahtevni vzponi po skrajno strmih kolovozih, pešpoteh, stezah in vlakah; naklon večji kot 35%, kratka mesta lahko do 50%; ti vzponi so večinoma kratki in jih ponavadi lahko zvozimo šele po več poizkusih ter pri suhi podlagi

 

Zahtevnost spustov

S1 nezahtevni spusti po dobrih, položnih in srednje strmih asfaltnih in makedamskih cestah
S2 manj zahtevni spusti po dobrih, strmih do zelo strmih asfaltnih in makedamskih cestah
S3 srednje zahtevni spusti po slabih, strmih, do zelo strmih makedamskih cestah in kolovozih brez ovir
S4 srednje zahtevni spusti po kolovozih, pešpoteh in stezah z redkimi ovirami
S5 zelo zahtevni spusti po kolovozih, pešpoteh, stezah in vlakah s stalnimi ovirami
S6 izjemno zahtevni spusti po kolovozih, pešpoteh, stezah in vlakah s stalnimi ovirami
S7 skrajno zahtevni spusti po poteh, redko kolovozih, po stezah in vlakah s stalnimi, skrajno težavnimi ovirami , ki jih ponavadi zmoremo prevoziti šele po več poizkusih in pri suhi podlagi; vožnja je na meji padca